Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wymiany i zwroty

W jakim terminie można dokonać wymiany lub zwrotu produktu?

W naszej firmie obowiązuje 14 dniowe prawo zwrotu od daty otrzymania przesyłki. Termin jest zachowany jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem 14 dni. Firma Sheila zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotów zgłoszonych lub wysłanych po upływie wyżej wymienionego terminu, bądź zwrotów towarów , które nie znajdują się w stanie, w jakim zostały doręczone.

Jakie ponoszę koszty związane z towarem, który chcę zwrócić? 

Jedynym kosztem jaki poniosą Państwo za zwrot towaru jest koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy SHEILA S.C , Pancernych 14, 64-100 Leszno . 

Jak dokonać zwrotu towaru? 

-W każdej paczce wysłanej przez nas znajduje się dowód zakupu w postaci paragonu oraz załączony z nim formularz informacyjny w tym formularz zwrotu.

-Należy wypełnić formularz zwrotu , wyraźnie wpisując dane osobowe, dane zamówienia oraz numer konta na który chcą Państwo otrzymać gotówkę.

-Jeśli posiadają Państwo konto w naszym sklepie internetowym mogą Państwo samodzielnie wygenerować zwrot towaru oraz monitorować przesyłkę do momentu dostarczenia jej do nas. 

-Towar zapakowany w oryginalnym opakowaniu wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu należy odesłać na nasz adres firmowy.

W przypadku braku możliwości/ lub braku dołączenia formularza zwrotu lub dowodu zakupu po uprzednim poinformowaniu o zaistniałej sytuacji na adres : kontakt@sheila.pl proszę wysłać skan dowodu zakupu oraz formularza zwrotu na adres: kontakt@sheila.pl , oraz o wysłaniu w przeciągu miesiąca oryginalnego dowodu zakupu oraz formularzem zwrotu listem poleconym.

 

Co w przypadku zaginięcia paragonu: 

W przypadku zaginięcia paragonu fiskalnego klient zobowiązany jest pobrać i wypełnić oświadczenie o zaginięciu paragonu. Klient wraz z paragonem oraz gotowym formularzem zwrotu towaru otrzymuje również POTWIERDZENIE ZAWARTOŚCI ZAMÓWIENIA. Należy dołączyć ten dokument razem z oświadczeniem o zaginięciu paragonu oraz odesłać na wskazany w formularzu zwrotu adres produkt w oryginalnym pudełku. 

OŚWIADCZENIE O ZAGINIĘCIU PARAGONU

 

Jak wygląda przebieg procesu zwrotu towaru? 

Od daty otrzymania przez nas Państwa zwrotu oraz zaakceptowania go, firma zobowiązuje się do przekazania gotówki w terminie maksymalnie 14 dni. Forma zwrotu możliwa jest jedynie za pośrednictwem przelewu bankowego.

W jakich sytuacjach nie mogę zwrócić towaru? 

Towary, które nie podlegają zwrotom: towar na specjalne zamówienie, towar noszący jakiekolwiek ślady użytkowania ( w tym nieprzyjemny zapach - nie jesteśmy w stanie odsprzedać produktu) 

Jak mogę zwrócić moje zamówienie jeśli nie mieszkam w Polsce? 

Firma Sheila jest firmą międzynarodową dlatego też zwrot z innego kraju również jest możliwy, za okazaniem odpowiednich dokumentów. Koszt ponosi nadawca.

Czy możliwy jest zwrot towaru otrzymanego w wyniku wymiany? 

Tak. Procedura zwrotu wygląda w ten sam sposób , jakby produkt był zwracany za pierwszym razem. 

Jak złożyć reklamację jeśli otrzymałam/em wadliwy towar? 

Najszybszym sposobem reklamacji i jej rozpatrzenia jest przesłanie na nasz adres e-mail : kontakt.sheila@gmail.com krótkiego opisu wady lub jej powstania oraz zdjęcia.
Odeślij do nas towar w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem Formularz zwrotu towaru  i dowodem zakupu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas paczki.
Uwaga ! W przypadku braku odpowiednich dokumentów tj. formularza, dowodu zakupu – paczka zostanie natychmiast odesłana na Państwa koszt.

Jakie produkty nie podlegają reklamacji?

Reklamacji nie podlegają produkty noszące ślady naturalnego zużywania się odzieży. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne tj. otarcia, zadrapania, oderwania ozdób, zamka , gumy itd.) , oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji, również produkty które były stosowane niezgodnie z przeznaczeniem, przebarwienia odzieży lub akcesoriów ze względu na użyte naturalne materiały ( np. skóra)

Jakie są warunki reklamacji?

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe . Sheila zastrzega sobie prawo do odpowiadania przed konsumentem za wady produktu przez okres 1 roku od daty wydania produktu. Sheila jest odpowiedzialna z tytułu rękojmi za wady fizyczne , które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umową Sprzedaży. Podstawa prawna/Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)

W jaki sposób możliwa jest wymiana towaru ?

Jeśli zamówiłaś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowana zamówieniem większego rozmiaru , lub też chcesz wymienić produkt na inny, skorzystaj z procedury zwrotu i zamów nowy produkt. W Sheila wymiana towaru polega na zwrocie wybranego produktu i złożenia oddzielnego zamówienia. Jeżeli chcesz przyspieszyć wysyłkę wymienianego towaru skontaktuj się z nami na adres e-mail: kontakt@sheila.pl 

PROMOCJA

1. Postanowienia ogólne

1.1. Promocja pod nazwą „PIECZONKA1O” i „PIECZONKA20” (zwana dalej „Promocja”) jest organizowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i prowadzona przez firmę SHEILA OLIWIA ŚWITAŁA, ul. Pancernych 14, 64-100 Leszno, NIP: 6972320037 (zwaną dalej „Organizatorem”).

1.2. Niniejszy regulamin reguluje zasady organizacji Promocji „ PIECZONKA 10” i „PIECZONKA20”, określa prawa i obowiązki jego uczestników.

1.3. Wzięcie udziału w Promocji jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem oraz akceptacją jego wszystkich postanowień.

1.4. W Promocji można wziąć udział wielokrotnie w terminie określonym w pkt 2.1. dokonując zakupów według zasad określonych w pkt.3.

2.Czas trwania Promocji

2.1. Promocja rozpocznie się w dniu 7.02. 2021 r. o godz. 12.00, a zakończy w dniu 15.02.2021 r. o godz. 23:59.

2.2. Zakup produktów objętych Promocją przed lub po ww. terminie nie uprawnia do wzięcia udziału w Promocji.

3. Zasady Promocji

3.1. Promocja obejmuje wszystkie produkty dostępne w sprzedaży na sklepie www.sheila.pl

3.2. Dokonując zakupu w okresie trwania Promocji określonym w pkt.2 produktów na stronie sheila.pl, wykorzystując kod rabatowy PIECZONKA10, Uczestnik otrzymuje 10% rabatu, a zakupione produkty traktowane są jako zestaw.

3.3. Dokonując zakupu w okresie trwania Promocji określonym w pkt.2 produktów na stronie sheila.pl, wykorzystując kod rabatowy PIECZONKA20, Uczestnik otrzymuje 20% rabatu, a zakupione produkty traktowane są jako zestaw. 


3.4. Promocja przeprowadzana jest w sklepach internetowych: www.sheila.pl

3.5. Uczestnik Promocji może dokonać zwrotu tylko całości zamówienia złożonego w ramach Promocji (Np. nie może zwrócić tylko jednego z zakupionych produktów). Ogólne warunki zwrotów dostępne są na stronie „Organizatora”

4. Warunki uczestnictwa w Promocji

4.1. Z promocji może skorzystać każdy użytkownik dokonujący zakupu na sklepie www.sheila.pl

4.2 Promocja nie łączy się z innymi promocjami lub rabatami.

5. Postanowienia końcowe

5.1. Materiały reklamowe mają jedynie charakter informacyjny. Wiążącą moc prawną mają wyłącznie postanowienia niniejszego Regulaminu.

5.2. Regulamin Promocji dostępny jest na stronie internetowej Organizatora

5.3. Udział w Promocji „PIECZONKA 10” jest przyznawany przy zakupie z wykorzystaniem kodu rabatowego PIECZONKA10

5.4. Udział w Promocji „PIECZONKA 20” jest przyznawany przy zakupie z wykorzystaniem kodu rabatowego PIECZONKA20

5.5. Kod rabatowy należy wprowadzić w koszyku podczas składania zamówienia.

 

Formularz zwrotu:   https://sheila.iai-shop.com/data/include/cms/FORMULARZ_ZWROTU_TOWARU.pdf 

Formularz reklamacji: https://sheila.iai-shop.com/data/include/cms/formularz_reklamacyjny_rekojmia.pdf

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel