Informacje ogólne
W jakich godzinach mogę się kontaktować z Biurem Obsługi Klienta?
Codziennie od pon-pt w godzinach 8.00 -16.00 pod numerem telefonu 00 48 691 103 450.
W których krajach można kupować on- line?
Obecnie możesz robić swoje zakupy na terenie:
Jeżeli twój kraj nie jest wymieniony, prosimy przesłać poniższe informacje na nasz mail kontakt@sheila.pl:
Twój pełen i aktualny adres do dostawy
Twój numer telefonu
Jaką dostępną metodę płatności wybierasz
Nazwy i rozmiary produktów, które chcesz zamówić
Nasz Dział Obsługi klienta skontaktuje się z Tobą by zweryfikować czy możemy wysłać zamówienie na podany przez Ciebie adres dostawy.
W ilu językach można oglądać stronę Sheila.pl ?
Obecnie możesz przeglądać stronę w języku polskim i angielskim.
Co jeśli mam już konto w sklepie ale nie mogę się zalogować ?
Powodów może być kilka. Sprawdź czy poprawnie wpisujesz login lub hasło. W tym wypadku nie korzystaj z ustawień, które zapamiętała przeglądarka. Jeśli zapomniałes hasła kliknij "przypomnij hasło" system automatycznie prześle Ci wiadomość e-mail z prośbą o zresetowaniem hasła. Jeśli dalej występuje problem prosimy o skonsultowaniem się z BOK.
Ile mam czasu na zwrot ?
W naszym sklepie masz 14 dniowe prawo zwrotu od momentu otrzymania paczki.
W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar?
W naszym sklepie mamy 14 dni na zwrot pieniędzy do klienta.
Jaka jest procedura zwrotu różnicy w cenach ?
Jeśli zakupiłeś towar w promocji a teraz zdecydowałeś się go zwrócić kiedy towar wrócił do regularnej ceny , nie dokonujemy zwrotu różnicy pomiędzy towarem zakupionym w promocji a w cenie regularnej.
Jak otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar jeśli zapłaciłam/em za zamówienie paypalem ?
Prosimy odnieść się do polityki zwrotowej PayPal'a
Czy możliwa jest wymiana towaru na inny?
W naszym sklepie obowiązuje procedura zwrotu, jeśli towar chcesz wymienić na inny , najpierw zwróć towar i zamów następny.
Czy artykuły z oznaczeniem " wyczerpany " są uzupełniane ?
Jeśli którykolwiek towar jest aktualnie wyczerpany , postaramy się go jak najszybciej uzupełnić. Jeśli nie ma go w magazynie , wycofujemy go ze strony.
Czy otrzymam ten sam produkt , który widzę na zdjęciu ?
Tak, wszystkie zdjęcia oddają rzeczywisty wizerunek produktu.
Czy jest możliwe otrzymywanie informacji okresowych na mój adres e-mail z ostatnimi nowościami i ofertami Sheila ?
Tak, wystarczy że wejdziesz na " Newsletter", a otrzymasz informacje o ostatnich nowościach.
Czy mogę zrezygnować z Newslettera firmy Sheila?
Tak.
Jak odzyskać zapomniane hasło?
Zapomniane hasło można odzyskać w zakładce " Zaloguj się". Otrzymasz wiadomość e-mail z nowym hasłem.
Jak mogę upewnić się, że proces zakupów został poprawnie przeprowadzony?
Po złożeniu zamówienia, otrzymasz e-mail potwierdzający. W przypadku nie otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem , skontaktuj się z nami.
Czy mogę sprawdzić na jakim etapie znajduje się moje zamówienie ?
Tak , wystarczy być zalogowanym klientem.
Czy mogę usunąć jakiś artykuł z mojego zamówienia?
Tak. Z koszyka zakupów możesz usunąć artykuły , których nie chcesz kupić , jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone.
Czy mogę anulować zamówienie ?
Tak. Możesz anulować zamówienie , pod warunkiem , że pozwala na to status zamówienia.
Co należy robić jeśli otrzymam uszkodzony towar ?
Sheila.pl sprzedaje wyłącznie towary w stanie nienaruszonym , jeśli jednak wyjątkowo otrzymasz uszkodzony towar , skontaktuj się z nami drogą e-mail lub telefoniczną.
Co należy robić jeśli otrzymam towar inny niż zamówiony ?
Jeśli zdarzy się , że otrzymałeś towar inny niż zamówiłeś skontaktuj się z nami drogą e-mail lub telefoniczną.
Co mam zrobić jeśli chce zareklamować towar?
Skontaktuj się z BOK lub napisz e-mail pod adres: kontakt.sheila@gmail.com