DOSTĘPNE JESIENNE NOWOŚCI | INFOLINIA: 691 103 450 | EMAIL: KONTAKT@SHEILA.PL
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
pl

Informacje ogólne

W jakich godzinach mogę się kontaktować z Biurem Obsługi Klienta?

Codziennie od pon-pt w godzinach 8.00 -16.00 pod numerem telefonu 00 48 691 103 450.

W których krajach można kupować on- line?

Obecnie możesz robić swoje zakupy na terenie:

Jeżeli twój kraj nie jest wymieniony, prosimy przesłać poniższe informacje na nasz mail kontakt@sheila.pl:

Twój pełen i aktualny adres do dostawy
Twój numer telefonu
Jaką dostępną metodę płatności wybierasz
Nazwy i rozmiary produktów, które chcesz zamówić

Nasz Dział Obsługi klienta skontaktuje się z Tobą by zweryfikować czy możemy wysłać zamówienie na podany przez Ciebie adres dostawy.

W ilu językach można oglądać stronę Sheila.pl ? 

Obecnie możesz przeglądać stronę w języku polskim i angielskim. 

Co jeśli mam już konto w sklepie ale nie mogę się zalogować ? 

Powodów może być kilka. Sprawdź czy poprawnie wpisujesz login lub hasło. W tym wypadku nie korzystaj z ustawień, które zapamiętała przeglądarka. Jeśli zapomniałes hasła kliknij "przypomnij hasło" system automatycznie prześle Ci wiadomość e-mail z prośbą o zresetowaniem hasła. Jeśli dalej występuje problem prosimy o skonsultowaniem się z BOK.

Ile mam czasu na zwrot ? 

W naszym sklepie masz 14 dniowe prawo zwrotu od momentu otrzymania paczki.

W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar? 

W naszym sklepie mamy 14 dni na zwrot pieniędzy do klienta.

Jaka jest procedura zwrotu różnicy w cenach ?

Jeśli zakupiłeś towar w promocji a teraz zdecydowałeś się go zwrócić kiedy towar wrócił do regularnej ceny , nie dokonujemy zwrotu różnicy pomiędzy towarem zakupionym w promocji a w cenie regularnej.

Jak otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar  jeśli zapłaciłam/em  za zamówienie paypalem ?

Prosimy odnieść się do polityki zwrotowej PayPal'a

Czy możliwa jest wymiana towaru na inny? 

W naszym sklepie  obowiązuje procedura zwrotu, jeśli towar chcesz wymienić na inny , najpierw zwróć towar i zamów następny.

Czy artykuły z oznaczeniem " wyczerpany " są uzupełniane ?

Jeśli którykolwiek towar jest aktualnie wyczerpany , postaramy się go jak najszybciej uzupełnić. Jeśli nie ma go w magazynie , wycofujemy go ze strony. 

Czy otrzymam ten sam produkt , który widzę na zdjęciu ? 

Tak, wszystkie zdjęcia oddają rzeczywisty wizerunek produktu.

Czy jest możliwe otrzymywanie informacji okresowych na mój adres e-mail z ostatnimi nowościami i ofertami Sheila ? 

Tak, wystarczy że wejdziesz na " Newsletter", a otrzymasz informacje o ostatnich nowościach. 

Czy mogę zrezygnować z Newslettera firmy Sheila? 

Tak.

Jak odzyskać zapomniane hasło? 

Zapomniane hasło można odzyskać w zakładce " Zaloguj się". Otrzymasz wiadomość e-mail z nowym hasłem. 

Jak mogę upewnić się, że proces zakupów został poprawnie przeprowadzony? 

Po złożeniu zamówienia, otrzymasz e-mail potwierdzający. W przypadku nie otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem , skontaktuj się z nami.  

Czy mogę sprawdzić na jakim etapie znajduje się moje zamówienie ? 

Tak , wystarczy być zalogowanym klientem.

Czy mogę usunąć jakiś artykuł z mojego zamówienia? 

Tak. Z koszyka zakupów możesz usunąć artykuły , których nie chcesz kupić , jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone. 

Czy mogę anulować zamówienie ? 

Tak. Możesz anulować zamówienie , pod warunkiem , że pozwala na to status zamówienia. 

Co należy robić jeśli otrzymam uszkodzony towar ? 

Sheila.pl sprzedaje wyłącznie towary w stanie nienaruszonym , jeśli jednak wyjątkowo otrzymasz uszkodzony towar , skontaktuj się z nami drogą e-mail lub telefoniczną. 

Co należy robić jeśli otrzymam towar inny niż zamówiony ? 

Jeśli zdarzy się , że otrzymałeś towar inny niż zamówiłeś skontaktuj się z nami drogą e-mail lub telefoniczną. 

Co mam zrobić jeśli chce zareklamować towar? 

Skontaktuj się z BOK lub napisz e-mail pod adres: kontakt@sheila.pl

pixel