KOMPLET BOHO NOMADIC JUŻ DOSTĘPNY! | SKARPTKI W DWOCH NOWYCH KOLORACH | PROMOCJA-30% AKTYWNA! | NOWA KOLEKCJA DOSTEPNA W ZAKŁADCE NOWOŚCI | ZWROT 14 DNI | INFOLINIA: 691103450 | PROJEKTOWANE I SZYTE W POLSCE | KUP I ZAPŁAĆ ZA 30 DNI Z PAYPO
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wysyłka

Spis treści

WYSYŁKA

Koszty wysyłki (POLSKA)

 

Przesyłka na terenie Polski, dla zamówień za przedpłatą powyżej 500zł jest darmowa . Natomiast przy opcji płatności za pobraniem( płatność u kuriera) 20 PLN. Przesyłka jest ubezpieczona.

 

Przedpłata 12.99 PLN

Za pobraniem  20 PLN

 

Koszty wysyłki ( AUSTRALIA, AUSTRIA, BELGIA, BRAZYLIA, CHORWACJA, CZECHY, DANIA, ESTONIA, FINLANDIA, FRANCJA, GRECJA, HISZPANIA, HOLANDIA , IRLANDIA, ISLANDIA, KANADA, LITWA, LUKSEMBURG, ŁOTWA, MALTA, NIEMCY, NORWEGIA, NOWA ZELANDIA, PORTUGALIA, ROSJA, SINGAPUR, SŁOWACJA, SŁOWENIA, SZWAJCARIA, SZWECJA, UKRAINA, USA, WĘGRY, WŁOCHY I WIELKA BRYTANIA )

 

.

 

Koszty przesyłki międzynarodowej uzależnione są od celu podróży paczki. Koszt wysyłki do danego kraju widoczny będzie podczas składania zamówienia. Zamówienia zagraniczne, realizowane są tylko po dokonaniu przedpłaty.

 

 

 

Jaka firma kurierska dostarcza paczki Sheila na terenie Rzeczypospolitej Polskiej ?

 

DPD, INPOST,

 

 

Jaka firma kurierska dostarcza paczki Sheila poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej?

 

POCZTA POLSKA

DPD

 

 

PRZESYŁKI MIĘDZYNARODOWE – GLOBALEXPRESS, DPD

 

 

ILE TRWA DOSTAWA?

 

Przygotowanie zamówienia trwa od 1 do 10 dni roboczych(sugerowany czas dostawy wyznaczony jest w opisie produktu). Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty i przygotowanie paczki. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu(o czym zostaniesz poinformowana mailowo) dostawa zajmuje 1 dzień roboczy w Polsce i do nawet 22 dni roboczych za granicę. Maksymalny czas dostawy według krajów: Australii(22), Austrii(5), Belgii(5), Brazylii(13), Chorwacji(7), Danii(5), Estonii(5), Finlandii(5), Francji(7), Grecji(7), Hiszpanii(8), Holandii(5), Irlandii(5), Islandii(6), Kanady(13) Litwy(5), Luksemburgu(5), Łotwy(5), Malty(5), Niemiec(6), Norwegii(5), Nowej Zelandii(20) Portugalii(7), Singapuru(10) Słowacji(5), Słowenii(5), Szwajcarii(5), Szwecji(5), Ukrainy(7), USA(13), Węgier(5), Włoch(7) i Wielkiej Brytanii(6). W nawiasie podana jest maksymalny czas przewidziany na dostawę przez naszego kuriera do danego kraju licząc dni robocze. Jeśli paczka nie dotarła w wyznaczonym terminie, prosimy o kontakt e-mailem na adres: kontakt@sheila.pl, będziemy mogli zareagować, sprawdzić gdzie znajduje się paczka lub jeżeli zajdzie taka potrzeba zlecimy jej poszukiwanie. Jeśli paczka nie dotrze w wyznaczonym terminie, prosimy o kontakt na adres e-mail: kontakt@sheila.pl. Będziemy mogli wówczas zareagować, sprawdzić status przesyłki lub, jeśli będzie to konieczne, zorganizować jej poszukiwanie.

 

GDZIE JEST MOJA PACZKA?

 

Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej. Po opuszczeniu sortowni, uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość mailową, dzięki której dowiesz się, jaki masz numer przesyłki, który możesz wyśledzić na stronie:

https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Zlokalizuj-przesylke

sledzenie.poczta-polska.pl

 

 

Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć kilka godzin, aby numer przesyłki zaczął działać. 

 

CO ZROBIĆ JEŚLI KURIER MNIE NIE ZASTAŁ?

W przypadku, gdy kurier nie zastanie Państwa pod wskazanym adresem paczka zostaje awizowana i cofnięta do oddziału placówki w Państwa miejscowości, gdzie można osobiście udać się po przesyłkę. Kurier nie ma obowiązku zostawiania papierowego awizo. Gdy paczki nie udaje się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia. W przypadku ponownego nieodebrania przesyłki, paczka zostaje cofnięta na krótki czas do magazynu firmy kurierskiej, dopiero potem zostaje odesłana na nasz adres firmowy.

 

 

CO ZROBIĆ JEŻELI NA LIŚCIE NIE MA KRAJU, DO KTÓREGO CHCĘ ZAMÓWIĆ PACZKĘ?

 

Prosimy o kontakt na adres e-mail:

kontakt@sheila.pl

Jeżeli będzie możliwość dostawy do danego kraju, zrobimy dla Ciebie indywidualną wycenę. W przyszłości postaramy się na stałe wprowadzić możliwość dostaw do Twojego kraju zamieszkania.

 

pixel