KOMPLET BOHO NOMADIC JUŻ DOSTĘPNY! | SKARPTKI W DWOCH NOWYCH KOLORACH | PROMOCJA-30% AKTYWNA! | NOWA KOLEKCJA DOSTEPNA W ZAKŁADCE NOWOŚCI | ZWROT 14 DNI | INFOLINIA: 691103450 | PROJEKTOWANE I SZYTE W POLSCE | KUP I ZAPŁAĆ ZA 30 DNI Z PAYPO
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wymiany i zwroty

W jakim terminie można dokonać wymiany lub zwrotu produktu?

W naszej firmie obowiązuje 14 dniowe prawo zwrotu od daty otrzymania przesyłki. Termin jest zachowany jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem 14 dni.

Firma Sheila zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotów zgłoszonych lub wysłanych po upływie wyżej wymienionego terminu, bądź zwrotów towarów , które nie znajdują się w stanie, w jakim zostały doręczone.

Kod zwrotu InPost jest ważny przez 14 dni od momentu jego wygenerowania, prosimy pamiętać o tym, że nie ma on nic wspólnego z terminem do którego można nadać przesyłkę oraz datą doręczenia przesyłki od klientki..

Jakie ponoszę koszty związane z towarem, który chcę zwrócić? 

Jedynym kosztem jaki poniosą Państwo za zwrot towaru jest koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy SHEILA S.C , Poznańska 31, 64-100 Leszno . 

Jak dokonać zwrotu towaru? 

-W każdej paczce wysłanej przez nas znajduje się dowód zakupu w postaci paragonu oraz załączony z nim formularz informacyjny w tym formularz zwrotu.

-Należy wypełnić formularz zwrotu , wyraźnie wpisując dane osobowe, dane zamówienia oraz numer konta na który chcą Państwo otrzymać gotówkę.

-Jeśli posiadają Państwo konto w naszym sklepie internetowym mogą Państwo samodzielnie wygenerować zwrot towaru oraz monitorować przesyłkę do momentu dostarczenia jej do nas. 

-Towar zapakowany w oryginalnym opakowaniu wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu należy odesłać na nasz adres firmowy.

W przypadku braku możliwości/ lub braku dołączenia formularza zwrotu lub dowodu zakupu po uprzednim poinformowaniu o zaistniałej sytuacji na adres : kontakt@sheila.pl proszę wysłać skan dowodu zakupu oraz formularza zwrotu na adres: kontakt@sheila.pl , oraz o wysłaniu w przeciągu miesiąca oryginalnego dowodu zakupu oraz formularzem zwrotu listem poleconym.

 

Co w przypadku zaginięcia paragonu: 

W przypadku zaginięcia paragonu fiskalnego klient zobowiązany jest pobrać i wypełnić oświadczenie o zaginięciu paragonu. Klient wraz z paragonem oraz gotowym formularzem zwrotu towaru otrzymuje również POTWIERDZENIE ZAWARTOŚCI ZAMÓWIENIA. Należy dołączyć ten dokument razem z oświadczeniem o zaginięciu paragonu oraz odesłać na wskazany w formularzu zwrotu adres produkt w oryginalnym pudełku. 

OŚWIADCZENIE O ZAGINIĘCIU PARAGONU

 

Jak wygląda przebieg procesu zwrotu towaru? 

Od daty otrzymania przez nas Państwa zwrotu oraz zaakceptowania go, firma zobowiązuje się do przekazania gotówki w terminie maksymalnie 14 dni. Forma zwrotu możliwa jest jedynie za pośrednictwem przelewu bankowego.

W jakich sytuacjach nie mogę zwrócić towaru? 

Towary, które nie podlegają zwrotom: towar na specjalne zamówienie, towar noszący jakiekolwiek ślady użytkowania ( w tym nieprzyjemny zapach - nie jesteśmy w stanie odsprzedać produktu) 

Jak mogę zwrócić moje zamówienie jeśli nie mieszkam w Polsce? 

Firma Sheila jest firmą międzynarodową dlatego też zwrot z innego kraju również jest możliwy, za okazaniem odpowiednich dokumentów. Koszt ponosi nadawca.

Czy możliwy jest zwrot towaru otrzymanego w wyniku wymiany? 

Tak. Procedura zwrotu wygląda w ten sam sposób , jakby produkt był zwracany za pierwszym razem. 

Jak złożyć reklamację jeśli otrzymałam/em wadliwy towar? 

Najszybszym sposobem reklamacji i jej rozpatrzenia jest przesłanie na nasz adres e-mail : kontakt@sheila.pl krótkiego opisu wady lub jej powstania oraz zdjęcia.
Odeślij do nas towar w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem Formularz zwrotu towaru  i dowodem zakupu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas paczki.
Uwaga ! W przypadku braku odpowiednich dokumentów tj. formularza, dowodu zakupu – paczka zostanie natychmiast odesłana na Państwa koszt.

Jakie produkty nie podlegają reklamacji?

Reklamacji nie podlegają produkty noszące ślady naturalnego zużywania się odzieży. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne tj. otarcia, zadrapania, oderwania ozdób, zamka , gumy itd.) , oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji, również produkty które były stosowane niezgodnie z przeznaczeniem, przebarwienia odzieży lub akcesoriów ze względu na użyte naturalne materiały ( np. skóra)

Jakie są warunki reklamacji?

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe . Sheila zastrzega sobie prawo do odpowiadania przed konsumentem za wady produktu przez okres 1 roku od daty wydania produktu. Sheila jest odpowiedzialna z tytułu rękojmi za wady fizyczne , które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umową Sprzedaży. Podstawa prawna/Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)

W jaki sposób możliwa jest wymiana towaru ?

Jeśli zamówiłaś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowana zamówieniem większego rozmiaru , lub też chcesz wymienić produkt na inny, skorzystaj z procedury zwrotu i zamów nowy produkt. W Sheila wymiana towaru polega na zwrocie wybranego produktu i złożenia oddzielnego zamówienia. Jeżeli chcesz przyspieszyć wysyłkę wymienianego towaru skontaktuj się z nami na adres e-mail: kontakt@sheila.pl 

 

Formularz zwrotu:   https://sheila.iai-shop.com/data/include/cms/FORMULARZ_ZWROTU_TOWARU.pdf 

Formularz reklamacji: https://sheila.iai-shop.com/data/include/cms/formularz_reklamacyjny_rekojmia.pdf

 

pixel